Spanje!

Jullie weten het waarschijnlijk al, maar ik vertel het nog een keertje 😉

Kate en ik hebben beiden de opleiding Toerisme gevolgd. En tijdens een studie is het heel normaal om op stage te gaan. Meestal doe je dat in Nederland maar tijdens onze studie mocht je ook naar het buitenland gaan!

En raad eens? Ik ging lekker naar het buitenland! Spanje, om precies te zijn. Ik heb daar 5 maanden stage gelopen in Cambrils en Salou. Als je daar zo lang zit, weet je daar ongeveer de weg.

Goed. Mochten jullie in Salou / Cambrils verblijven, heb ik een paar tips voor jullie:

1. Ga met de catamaran mee! Het is all-inclusive, dus je mag blijven drinken 😉 Verder maken ze een stop en dan kun je lekker gaan zwemmen. Je kunt een kaartje kopen bij de haven van Salou en Cambrils.

2. Wil je lekker uitgaan? Dat kan in Salou goed! Je hebt zelfs Nederlandse tentjes, je voelt je daar al snel thuis. En voor de echte liefhebbers is er Club Pacha! Gelegen buiten het centrum van Salou, in La Pineda. Je vindt daar de beste DJ’s ter wereld zoals onze eigen Afrojack!

3. Als je op vakantie gaat naar Salou en je bent verblijft daar op 15 augustus dan zou ik zeker de vuurwerk willen aanraden! Het is een nationale feestdag en Spanje viert het met vuurwerk! Je kunt op het strand gaan zitten of met de boot / catamaran meegaan! Ik moest werken op die dag, maar ik heb erg van de vuurwerk genoten!

4. Ik heb altijd trek in een lekker patatje met mayonaise. Gelukkig voor ons is er “Niek’s eetcafé”. De eigenaar Niek is erg aardig! Het is daar lekker eten voor weinig geld!

5. Cocktails. Ik houd van cocktails. Een mojito gaat er bij mij altijd in. Je hebt in Cambrils een café genaamd “Popeyes”. Ze maken lekkere cocktails dus ik raad het je zeker aan!

Geen zorgen, dit was niet alles! Er komen meer blogs aan over mijn tijd in Spanje.

Tot dan!

Geef een reactie

