25 reisweetjes over mij

Het bestaat echt, een tag genaamd “25 reisweetjes over mij”. Ik vind het leuk om wat te delen, het is immers een reisblog. Ik moest even flink nadenken over wat ik allemaal wilde vertellen. Ik worstelde door mijn 25 reisweetjes over mij heen en zie hieronder voor het resultaat.

HERE WE GO!

1. Ik nam 1 zonnebril mee naar Spanje voor mijn stage. Ik kwam met 5 zonnebrillen terug, waarvan 1 gekocht.
2. Ik gebruik altijd factor 50. Nou ja.. Niet altijd. Als ik factor 30 mee heb genomen, dan gebruik ik dat. Ik heb een vrij wit huidje dat factor 50 nodig heb. Bruin worden is een mythe! Ik word helaas niet zo snel bruin.
3. Toen mijn familie en ik naar Kreta op vakantie gingen, was ik een belangrijk ding vergeten.
Namelijk mijn bikini -.-‘. Dat vergeet ik weleens vaker.
4. Ik pak mijn koffer zelf in. Maar mijn moeder pakt het voor de tweede keer in en opeens heb ik veel meer ruimte.
Hoe doen moeders dat toch?
5. Ik ben ontzettend manisch. Sinds ik mijn sleutels heb verloren, check ik alles 3 of 4 keer. Ga ik op reis? Dan check ik constant waar mijn paspoort / mobiel / portemonnee is.

6. Ik ben waardeloos als navigator. Echt, als ik de leiding neem, raken wij verdwaald. Ik heb een erg slecht richtingsgevoel en dat is compleet waardeloos als ik wat drank op heb.
7. Op mijn 10e ging ik voor het eerst met de vliegtuig. Wij maakten gelijk een lange reis met 1 tussenstop in Zwitserland naar Thailand. Dat duurde zo’n 12 uur. Ik vond het geweldig!
8. Thailand heeft een diepe indruk achtergelaten en mijn wens is om weer een keer terug te gaan
9. Wij zijn keer op autovakantie geweest. Het was erg leuk en ik zag veel van Zweden, Noorwegen en Denemarken. Je zit dan wel veel in de auto en op een gegeven moment ben je het gewoon zat.
10. Eten is wat ik graag doe op reis. Zoveel mogelijk proeven van de cultuur.

11. Ik houd ervan om boeken te lezen. Dat doe ik op de vakantie ook maar dan neem ik liever een e-reader mee.
12. Een van mijn grootste reisdromen is om door Azië te backpacken.
13. Ik wil wel eens een keer naar Japan gaan.
14. “Everbody’s Kungfu Fighting”. Ik zou graag eens een Kungfu show willen zien.

15. Ik ben een keer met school naar Maastricht geweest. Het uitgaansleven daar komt pas om 2 uur ’s nachts op gang,
16. Ik heb ooit in een 5-sterrenhotel geslapen en dat was in Tunesië. Dat was de eerste keer dat ik roomservice had besteld. Ik heb werkelijk waar genoten!
17. Mijn tante en ik zijn ooit een keer op fietsvakantie in Nederland geweest. Het was 4 dagen fietsen en in die 4 dagen hebben wij ongeveer 180 km gefietst.
18. Ik vind kamperen in de tent wel leuk. Ik vind het niet zo erg om te kamperen hoewel ik de faciliteiten wat minder vind. De douches en de wc zijn soms erg smerig.
19. Ik ben dol het zonnetje. Echter moet het niet te warm zijn, daar kan ik niet zo goed tegen.
20. Ik wil wel eens in het buitenland werken voor een paar maanden of een heel jaar
21. Ik heb weleens in een 4-sterren zakenhotel in Milaan gezeten. Ik was daar met school en het hotel waar wij eerst zouden verblijven was overboekt. Een deel van onze groep ging naar het zakenhotel. En ik was 1 van de gelukkige.
22. Mojito’s in Spanje zijn echt erg lekker! Ik wil in elk land een cocktail drinken.

23. Wat mij het minst aantrekt is West-Afrika
24. Zet mij in een hotel en ik neem de goodies mee zoals shampoo en body lotion.
25. Ik heb geen specifieke reisdoel. Ik wil gewoon zoveel mogelijk van de wereld zien. Punt uit.

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. J van Sas schreef:

    Heel handig die weetjes van jou , heel leuk om te lezen . 😉🔝😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

