Kate’s 25 travel facts

Dames en heren, hier is ie dan! Het leek mij leuk om eens 25 reisweetjes over mezelf hier te droppen! Neem ‘m gerust over!

1 – Ik vloog voor het eerst toen ik baby was! Volgens mij gingen we op vakantie naar Spanje. En ik hoop dat ik een lief baby’tje was tijdens de vlucht 🙂
2 – Ik vloog voor het eerst alleen op mijn 17e. Ik ging op bezoek bij een vriend in Portugal.
3 – Als kind wilde ik niets liever dan naar Marokko en Egypte reizen. Achievements unlocked in 2010 en 2011.
4 – Ik heb als uitwisselingsstudent in China gewoond.Wadi Rum
5 – Ik heb in Israël gewoond.
6 – Ik heb een hekel aan kamperen.
7 – Desondanks heb ik succesvol gekampeerd in de Jordaanse woestijn; ik vond het geweldig.
8 – Op reis probeer ik de taal van het land op te pikken.
9 – Dankzij de Tomb Raiderspellen wil ik dolgraag op reis naar Azië.
10 – In Tunesië bestelde ik mijn eerste roomservice. Yummy hamburger ❤
11 – Mijn favoriete keuken is de Indonesische. Ik kan dan ook niet wachten tot ik en Deborah in Indonesië zijn om het lekkere eten op te eten,
12 – In 2013 zijn ik en mijn vader naar Auschwitz geweest. Daarnaast hebben wij ook veel van Polen gezien, Krakau is een erg leuk stadje. Na Auschwitz waren we erg in shock.
13 – Mijn favoriete reisoutfit is een kaftan.
14 – Ik heb een tassen- en doekentic, mijn kast puilt uit met doeken en tassen uit het midden-oosten.
15 – Ik bezoek op reis graag kerken, moskeeën, synagoges, tempels etc.
16 – De mooiste moskee die ik ooit heb gezien, is de rotskoepel in Jeruzalem.Holy Dome of the Rock
17 – Ik heb al jaren mijn verjaardag niet in Nederland gevierd. Jordanië, Italië, Tunesië, Israël. Waar zal ik ‘m volgend jaar vieren?
18 – Ik zou absoluut niet naar Noord-Amerika willen.
19 – Midden- en Zuid-Amerika trekken mij dan wel weer aan.
20 – Ik hou van woestijnklimaat.
21 – Ik ben met school op skivakantie geweest, in Oostenrijk.
22 – Mijn eerste avontuurlijke reisbestemming was Afrika (Gambia); ik was 13.
23 – In een Arabisch land moet en zal ik nargilah roken.
24 – Mijn eerste reisherinnering was een reis naar Disneyland Parijs toen ik 4 was.
25 – Ik ga liever niet 2 maal naar de zelfde plek. 
Voor Israel en Jordanië maak ik dan wel weer een uitzondering.

Kate in Golan

3 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J van Sas schreef:

    Jaja Kate je hebt al veel gezien van de wereld . Maar er is nog veel meer te zien ,alvast veel plezier 😘👌

    Like

  2. J van Sas schreef:

    Vind het heel informatief , je hebt het leuk geschreven . Ik lees met veel plezier je blog’s ga zo verder Kate . Ik volg je 🔝😘

    Liked by 1 persoon

  3. Pecozi schreef:

    Mooi blog!!
    👍💪👍💪👍💪

    Like

Geef een reactie

