Hoe pak je slim je koffer in?

Dit is een repost van Kate’s persoonlijke blog. Dit was vlak voordat zij naar Israël vertrok.

Hoe pak je een koffer in, als je een paar maanden weggaat? Ik heb geen idee, ook al is dit niet de eerste keer dat ik voor langere tijd wegga.

Deborah is vorig jaar 5 maanden naar Spanje geweest voor stage, dus ik heb aan haar gevraagd: joh, hoe doe je dat nou handig? Zij kwam met de volgende vragen: “Heb je je föhn nodig? Heb je die ECHT nodig? En je stijltang, heb je die ook echt nodig?”. Nou, mijn motto is: een dag je stijltang niet gebruikt, is een dag niet geleefd. Je haren stijlen is in mijn geval een primaire levensbehoefte, en staat met koeienletters onderaan mijn Piramide van Maslow. Dat geldt ook voor badspullen; ik ben verslaafd aan lekkere geuren, ben graag schoon en als de dood dat iemand denkt: Kate ruikt naar bejaarde koeien. Ook ben ik bang dat ik in Israel geen badspullen kan kopen. Ik WEET dat het kan, maar je weet maar nooit waar je belandt. Better safe than smelly and sorry ;).
Wat heb ik ECHT nodig en moet ik dus echt meenemen?

  • Stijltang & föhn
  • iPhone/iPad lader + reserve
  • Een paar handdoeken
  • Kleding voor tenminste 10 dagen + een paar pyjama’s
  • 2 shampooflessen, 3x conditioner, 3x douchegel, scrub, body butter, CHI serum, scheermessen en gezichtsreiniger
  • Spul voor de maandelijkse lasten

En geld, paspoort enzovoorts, maar dat gaat in m’n handbagage.

Nou, zie bovenstaande maar eens in een trolley te proppen. Tips zijn welkom.

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J van Sas schreef:

    Zo dat is een duur grapje zeg 😡 .Oh Kate val toch wel mee wat je meeneemt hahaha ! 😉😘

    Like

  2. Pecozi schreef:

    Neem twee hutkoffers mee,tip.
    😃😎😃

    Like

Geef een reactie

