Verse gemberthee

Hier is Kate weer met 1 van haar favoriete drankjes, namelijk gemberthee. Dit is niet alle lekker, maar ook gezond!

Gemberthee? Gezond? Maar dat smaakt zeker naar slap slootwater? Hell no, het is erg lekker! Het heeft een verrassende smaak, het smaakt fris en citrusachtig. De Aziaten weten al eeuwenlang dat dit lekkere drankje goed is voor het lichaam.

Toen ik een tijdje terug bij een vriendin op bezoek was, voelde ik me misselijk. Zij is erg geïnteresseerd in geneeskunde, natuurlijke geneeskunde. Ze vertelde mij dat gember goed helpt tegen misselijkheid, en maakte een kopje voor me. 

Gember zit ramvol vitaminen, mineralen en medicinale stoffen. Griepje? Neem een kopje gemberthee. Misselijk? Neem er nog één. Mocht je je niet lekker voelen, zou ik dit zeker proberen. Je schild de gemberwortel en doet hem in een kopje heet water. Enjoy!

  

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. Pecozi schreef:

    Heel gezond,lepeltje honing erbij.👍🏻

    Like

Geef een reactie

