Zomerse smoothie – by Kate

Ik heb laatst weer een lekkere smoothie gemaakt, met onder andere kiwi! Normaal hou ik niet zo van die zure groene bol, maar omdat een kiwi best gezond is, werk ik er af en toe een weg met frisse tegenzin. Maar deze smoothie is zo lekker, met een kiwi dus. Dat is mooi meegenomen dacht ik zo. Komt ie:

  • Jus d’orange
  • Aardbeien, veeeeel aardbeien
  • Een kiwi
  • En het geheime ingrediënt: een scheut Karvan Cevitam in de smaak: bosvruchten

Mijn moeder was het een beetje zat om smoothies weg te werken, en moest weer zuchten toen ik deze had gemaakt. Maar deze vond ze dus erg lekker en vroeg me deze vaker te maken.

Ik hoop dat jullie ‘m lekker vinden. Hebben jullie zelf een favoriete smoothie?

Geef een reactie

