Mijn bucket list

on

Iedereen heeft vast wel een lijstje met dingen die zij MOETEN doen before they die. Je hoort vaak dat zieke mensen een dergelijk lijstje opstellen, maar genoeg gezonde mensen hebben een bucket list. Ik hou van het leven, en leef graag nu, en ik wil genieten van het feit dat ik leef. Ik ben dankbaar dat ik op dit moment gezond bent en dus in staat ben om te genieten.

Dit is mijn bucket list, wie weet doe jijzelf ideetjes op:

  • Marokko bezoeken
  • De Egyptische piramiden bezoeken
  • Petra, Jordanië bezoeken
  • Jeruzalem, Israël bezoeken
  • Verhuizen naar het buitenland
  • Studeren in het buitenland
  • Drijven in de Dode Zee
  • Backpacken door Azië
  • Op een kameel de Sahara door
  • Een Louis Vuitton aanschaffen in Parijs
  • Skydive
  • Skydive in Dubai
  • Sterrenkijken in de woestijn
  • Vrijwilliger zijn in een refugee camp
  • The Big Five in ’t echt bewonderen
  • Mount Everest beklimmen
  • Een motorrijbewijs halen
  • Scuba diven
  • First Class vliegen
  • Pesach vieren in Israël

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie bucket list!

5 Comments Voeg uw reactie toe

  1. foodforfashionistas schreef:

    Leuke Bucket List! 🙂 Een keertje naar australie gaan staat bovenaan mijn Bucket list!

    Liked by 1 persoon

    1. Kate schreef:

      Australië lijkt mij ook wel wat eigenlijk 😄

      Liked by 1 persoon

  2. Liese schreef:

    Oooh, leuk om te lezen! Zelf heb ik niet echt een bucketlist, maar meer los enkele dingen die ik zeker nog wil gaan doen: backpacken in Azië, roadtrip door USA én citytrip naar New York wil ik de komende jaren zeker van mijn lijstje afstrepen ^^

    Liked by 1 persoon

    1. Kate schreef:

      Wat een leuke doelen :)! Een roadtrip door de States is ook echt iets wat je moet doen vind ik, gewoon een paar weken zo veel mogelijk staten bezoeken 😀

      Like

  3. Pecozi schreef:

    👌🐪👌

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

