Liebster Award

In december ben ik door Sandra (Klik hier voor haar leuke blog!) genomineerd voor de Liebster Award! Bedankt Sandra!

De Liebster Award is een digitale award waarvoor bloggers elkaar kunnen nomineren.

Wat zijn de spelregels van de Liebster Award?

  1. De genomineerde vertelt wie hem of haar genomineerd heeft en linkt naar die site
  2. Je beantwoordt de ontvangen vragen
  3. Noem 11 willekeurige feiten (over jezelf natuurlijk)
  4. Je nomineert zelf 5-11 andere bloggers voor deze award (liefst met minder dan 200 volgers)
  5. Stel een aantal vragen op voor de nieuwe bloggers
  6. Laat de bloggers weten dat ze genomineerd zijn voor deze award

Sandra heeft een aantal leuke vragen gesteld, laat ik deze gauw beantwoorden 🙂

  1. Wat inspireerde je om te gaan reizen?
    De wereld is te groot om op maar één plek te blijven. Ik ben erg nieuwsgierig naar nieuwe plekken en andere culturen.
  2. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
    In januari 2015 ben ik begonnen met bloggen op Cupkee; op deze manier wilde ik mijn vrienden en familie laten weten hoe het met mij ging. Toen kregen ik en Deborah, de andere blogster van TravelCocktails, het idee om samen te reizen en een reisblog te starten.
  3. Welke landen heb je tot nu toe bezocht?
    Dat zijn er een hele hoop, hopelijk ben ik niets vergeten:Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Italië, Engeland, Ierland, Spanje, Portugal, Polen, Hongarije, Tsjechië, Finland, Turkije, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk, China, Jordanië, Israël, Tunesië, Gambia, Marokko, Egypte.
  4. Welke landen wil je zeker nog gaan bezoeken?
    Libanon, Indonesië, India en Japan.
  5. Heb je een favoriete reisbestemming? Zo ja, welke en waarom dit land?
    Moeilijke vraag! Jordanië. Ik hou gewoon van die cultuur, het eten, de mensen en de mooie overblijfselen van vroeger.
  6. Welke tips zou jij een ander geven, voordat zij op reis gaan?
    Een goede voorbereiding is het halve werk!
  7. Welk land zou je zeker aanraden om naar toe te gaan? En hoezo dit land?
    Een combinatiereis van Israël en Jordanië. Dit zijn voor mij de mooiste bestemmingen; ook zijn deze twee bestemmingen niet de meest populaire bestemmingen. Mensen onderschatten de schoonheid van dit gebied.
  8. Welk land zou je nooit willen bezoeken? En waarom niet?
    Ik vind de Verenigde Staten niet aantrekkelijk genoeg.
  9. Plan jij je reis liever thuis? Of kijk je tijdens je reis zelf wel waar de dag je brengt?
    Een beetje van beide.

egypte 200

11 feiten over mezelf:

  1. Ik vind het nog steeds eng om alleen op reis te gaan
  2. Maar ben ik eenmaal ter plaatse, vind ik het heerlijk om alleen te reizen
  3. Mijn koffer staat al weken van te voren klaar
  4. Het inpakken doe ik meestal op de valreep
  5. Ik vergeet dan altijd de meest voor de hand liggende spullen
  6. Mijn stijltang zal ik nooit vergeten in te pakken
  7. Ik heb een sterke voorkeur voor Arabische landen en Afrika
  8. Ik fotografeer graag op reis, maar haat het om mijn camera overal mee naartoe te slepen
  9. In één dag heb ik drie werelddelen bezocht: Azië (Jordanië), Afrika (Egypte) en Europa (België). Ik vloog vanaf Jordanië naar België en had een tussenlanding in Egypte.
  10. Ik verveel me altijd tijdens een vliegreis
  11. Busreizen in het buitenland vind ik veel leuker

Bij deze nomineer ik de volgende bloggers:

Toon – Gaat eens Voets

Fatma – Fatma op reis

Deborah – mede-blogster TravelCocktails

Hierbij mijn vragen aan jullie:

  1. Welke landen heb jij bezocht?
  2. Wat is jouw droomreis?
  3. Wat was jouw droomreis als kind, en heb jij deze al mogen maken?
  4. Liever een verre reis en verblijven in hostels, of een binnenlandse vakantie in een vijfsterren hotel?
  5. Wat is de belangrijkste les die jij op reis hebt geleerd?
  6. Heb je weleens spijt gehad van een reis?
  7. Wat staat op nummer 1 op jouw bucket list?

Nogmaals, bedankt Sandra!

 

4 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Jannie van Sas schreef:

    Beste Kate heel indrukwekkend ,waar je allemaal geweest bent .Hoop dat er nog maar veel reizen mogen volgen . Duim voor je dat je die Award win , je hebt het verdiend ! Je schrijft zulke mooie verhalen over wat je beleefd heb geweldig . Hou je in de gaten lees graag jou blogs!
    👍😘 O. M. A .

    Liked by 1 persoon

  2. Pecozi schreef:

    Héél mooi!👍👌💪

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk om te lezen!! En bedankt voor je bedankjes hihi. Vind het leuk om jou ervaringen te lezen 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. toonvoets schreef:

    Ik heb hem al ingevuld! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

