Betoverend Beiroet

Beiroet, de hoofdstad van Libanon. Deze prachtige stad ligt aan de Middellandse zee en wordt weleens ‘Paris of the East’ genoemd.

Het is mijn droom om deze prachtige stad te bezoeken. Ik ben gek op de Libanese keuken, mijn favoriete gerechten zijn namelijk oorspronkelijk Libanees. Denk maar eens aan falafel, tabouleh en humus.

Beiroet is anders dan andere Arabische steden, maar toch ook weer niet. Jij vindt er zakenlui en winkelende vrouwen. En niet zomaar vrouwen; Libanese vrouwen zijn, naar mijn mening, prachtig en modebewust. Ik vind hun stijl prachtig! Zangeres Haifa Wehbe is een oneindige bron van inspiratie voor mij. Mijn moeder en ik waren vaste bezoeksters van Haifa’s Instagram en genoten van haar outfits en mooie make-up. Dus mocht jij, net als ik, van shoppen en stijlvolle kleding houden, dan ben jij in Beiroet aan het goede adres.

Downtown Beiroet kent ook een bruisend nachtleven. De stad is een perfecte bestemming voor een combinatie stedentrip en zonvakantie.

Ben jij ooit in Beiroet geweest? Deel dan jouw tips met ons!

Haifa Wehbe

 

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. Jannie van Sas schreef:

    Weer een boeiend verhaal van Kate . Krijg steeds meer zin om er ooit eens heen te gaan naar die kant van de wereld.En dat shoppen lijkt mij ook wel wat , ziet er heel gezellig uit ! Ik ben helemaal om hoor ! Groetjes O.M.A.

    Like

Geef een reactie

