Review: Brownies & Downies

on

Er is een nieuwe zaak in town en dat moeten Kate en ik uiteraard even bekijken. Vooral het gedeelte over ‘Brownies’ is wat mij aantrok. Ik houd gewoon van brownies. Heerlijk! Daar kan jij mij wel in midden van de nacht wakker maken.

Het eerste wat ons opviel is dat het erg druk was. Bijna elke tafel was bezet en dat is wat minder. Het is nooit leuk om in een druk restaurant te zitten, vooral met gillende kinderen. Aan de andere kant is het dan wel dat de zaak het goed doet. Wel zo prettig in deze barre tijden. Er werken ook mensen met een verstandelijk gehandicapt, dat is een fijn initiatief. Ik zag trouwens maar een man met een verstandelijk gehandicapt en hij werkte hard.

We kregen een menukaart in ons handen en ik koos uiteraard voor een brownie. Een normale brownie, want er was ook een bronzie en een blondie. Ik had verwacht dat er meerdere brownies zouden zijn; hence the name. Maar goed, ik kon de brownie warm krijgen en dat trok mij wel aan. Kate koos voor een pannenkoek en dat was dat. Wachten is nooit leuk. Ik had verwacht dat er binnen 10 minuten wel iets op tafel zou zijn. Een simpele pannenkoek en een brownie, dat is toch niet veel?  Nee, het duurde uiteindelijk een half uur lang. Een half uur lang wachten voor iets wat heel snel op is.

Ik kreeg een warme brownie. Tenminste, dat waren mijn verwachtingen. Maar helaas, het was meer koud dan warm. Desalniettemin was het een overheerlijke brownie met een krokant laagje. Het was vol van smaak en lekker smeuïg van binnen. Precies zoals een brownie hoort te zijn. Een heerlijke lekkernij en onweerstaanbaar. Kate vond haar pannenkoek met stroop ook wel lekker.

Pluspunten
– Lekker eten
– Veel verschillende gerechten op de kaart
– Mensen met verstandelijk gehandicapt werken daar

Minpunten
– Het was veel te druk (niet dat zij er wat aan kunnen doen, maar toch)
– Lang wachten op het eten
– Belofte niet nagekomen (geen warme brownie)
– Niet zoveel soorten brownies

Mocht jij een Brownies & Downies tegenkomen, ga er naar toe. Alleen kijk eerst of het niet al te druk is. Het is veel prettiger wanneer het was rustiger is. En dan krijg jij ook jouw eten ook wat sneller.

 

 

 

Geef een reactie

