Goodbye korte nachten!

Beste mensen,

mijn krantenbezorger carrière is voorbij. Dag korte nachten, chagrijnige mensen, spinnenwebben en het feit dat mijn fiets sneller naar de klote gaat. Dag mooie stille nachten, het ontwaken en fijne collega’s. Mijn oh zo korte carrière is finito. Ik kan weer normaal slapen. Uiteindelijk is dat veel beter voor de gezondheid.

Maar hallo SUNDIO GROUP! Ik ga eindelijk werken in de reisbranche voor een leuk loontje. Het beste is nog wel dat ik met Kate kan werken. Jazeker, wij worden collega’s 🙂
Ontmoet in Italië, een periode samen in de klas gezeten, samen op reis naar Tunesië en nu collega’s. Alle ingrediënten voor een levenslange vriendschap. Oh, en wij hebben een blog samen 😛

I am so happy, nananana.

Dus geen blogs meer over het leven van een krantenbezorger. Maar ik zal meer kunnen bloggen aangezien er vele verschillende bestemmingen aan bod komen. Mocht ik wat interessants vinden, dan komt het uiteraard op Travel Cocktails terecht 😉

So stay tuned!

 

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Super vet! Zelfs een beetje jaloers! Hihi.
    Heel veel (werk) plezier

    Liked by 1 persoon

  2. Isa schreef:

    Super! Lijkt me beter dan kranten bezorgen. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen.

    Like

Geef een reactie

