Update TC

Zoals jullie gemerkt hebben, bloggen wij niet meer zo vaak. We hebben allebei een baan en het nogal druk. Ik heb een laptop dat al 5 jaar oud is en het een beetje laat afweten. Hij is traag en een paar toetsen zijn weggevallen. Zoals de B en de V. Oh en de belangrijke spatiebalk. Het is lastig tikken.

Maar er is ook goed nieuws. Ik heb een splinternieuwe telefoon, de vorige was na vervanging toe na 2 jaar en 5 maanden, en heb de app WordPress gedownload. Ik ga bij deze meer bloggen. Hoewel het wat langzamer gaat dan met de laptop.

Stay tuned, want door mijn werk ben ik vele leuke accommodaties tegengekomen 😉

Geef een reactie

